10 Şubat 2011 Perşembe

pişman

pişmanım geçmişin bi kısmından artık.eski eskide kaldı önümüze bakalım diyerek kendimizi kandırmaya devam etmek yerine;köprüyü yıkmadan yaşamalıyım diyerek söylüyorum ; pişmanım!... şimdi siz bu satırları okurken ilk anda aklınıza direk ; acaba ne yaptı da pişman oldu diye düşünürken durun size ben söyliim ; ben yaptıklarım için değil yapmadıklarım için pişmanım...

anneme bir kez olsun seni seviyorum demediğim için en büyüğünü yaşadım pişmanlığın.hayatın uzunluğunu ben belirlerim diye düşünen bir meczup gibi umarsızca yaşarken o zamanlar,kısacık zamanda tüm benliğimi farkında olmadan emen dost yüzlü yalancılara sittir çekmediğim için de pişmanım tam şu an. bir dakika sonra bu an'ın da geçmiş sınıfına gireceğini bile bile hala ve hala üç maymunu oynamaktan vazgeçmediğim için sanırım anca mezarımda pişman olacağım...af dileyeceğim tek şey; arş'a yükselen ruhum olacak ve zaten o da bi gün geçmişte kalacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder