17 Mart 2012 Cumartesi

üvey bir yangın

Sigara içmenin cezası 69 liraydı meskun mahalde ama diri diri insanları yakmanın ödülü beraat oldu bu günlerde,ve ben ortalığın cayır cayır olduğu anlarda kaybettim insanlığımın iyi yanını , kötülere benzememek isteyişimin önünde hiçbir engel yoktu ama aşk'ın üvey evladı nefret sardı dört yanımı - ne de olsa öksüz kalmıştım... aşk terketti şehri ki insanlıktan yoksun kalan yerde ne işin var diye sorgulansa müebbet yerdi ,biliyordu...kaybeden biz olduk bu savaşı oysaki savaş karşıtı bir özgürlük savaşçısı olmamızdaki ironiyi anlamayanların hunharca işkencelerine katlanmıştık,sonrası...sonrası elimizde kalan mazinin ucu yanmış fotoğrafları bile değildi artık ; kırık dökük bir çeçevenin içinde yazan bir kaç satır okunuyordu ; 
                                                                uzandım usulca cıgarama
                                                                yanan ömrüme katık...
                                                                ben o gün öldüm gülüm
                                                                bir daha ölmem artık......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder